Persoane interesate

marți, 8 martie 2011

Peta Peta Peta!!!!

Ok.. postul asta nu-i pentru necunoscatori
in ultima vreme... tot am primit peta de la tipi dubiosi hm... ultimul tip.. cum l'o chema.... nu'mi amintesc... anywaaayyy... m'am uitat pe blogul lui si se pare ca trupa lui avea deja un 1st mini album incomingO-O printre care si un single cica" sold out". Ok.. that was weird...Cand am primit de la Secilia Luna/.. a fost o chestie* nu stiam ca secilia luna nus cunoscuti* l'am itneles pe Rui ala... si trupa lui.. dar.. man... eu n'am auzit de tipii aia in viata mea... si totusi.. stiu destule trupe...DUBIOOOOOOS!!!
Alta chestie dubioasa.... Vetchie(misaruka)mai da peta din cand in cand.. pe la eu.. dar:| dupa o luna dupa ce i'am dat.. si din cate imi amintesc...peta'urile dispar dupa o perioada relativ scurta...
Si in cele din urma cea mai draguta chestie... a fost cand am primit de la Yoshiatsu peta degeaba=]]
Cunoscatori de ameba au inteles ce am zis eu acuOwO"
ma intorc la ora de info..
hm.. nu stiam ca Jerry si Ana se inteleg asa bine pe calculator

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
 

Designed by: Compartidísimo | Brought to you by Blogger Template Place & Blogger Tutorial
Scrapping elements: Deliciouscraps©