Persoane interesate

joi, 3 martie 2011

3 la mateOwO"

Nu, desigur ca nu sunt suparata pentru asaa cevaaaaaa!!!~ brb a few seconds~^%$^y$%oe#@i%$#%o$#^i%$o%p#$i^%^&i&%p^%&%o$i^o
Asa, acum ca m-am descarcat. Se spune ca este un proces normal al vietii. Ca oricine trece prin asa cevaaaaaa, si ca nu e mare branza. Si desigur toti spun" nu trebuie sa pui la suflet ca e doar o nota" Am dreptate nu? Toti spun asta. Daaaar ! Dar ! Exista un "dar" . Darul de a da din gura ca prostul!Desigur ca pui la suflet ce naiba!!Te apuca toti dracii cand vezi ca desteptul de profesor te priveste sfidator si parca zice" eu nu voiam decat sa'ti arat ca esti prost, nimic mai mult".
Anywaaaays, asa iti modifica media si asa iti bagi picioru ca putea sa fie mai mare:3
Uite cum nu mai pot eu sa dau la medicina si sa ajung doctor renumit pentru ca un rival o sa imi scormoneasca trecutul si parca vad" SCANDAL MARE!!! DOCTORUL RENUMIT AVEA 3 LA MATEMATICA! NE PUTEM INCREDE INTR'UN DOCTOR CARE NU E IN STARE SA NE DEA CANTITATEA CORECTA DE MEDICAMENTE? EU NU PREA CRED! MAI MULTE DETALII LA PAGINA 5 LANGA POZELE CU SIMONA SENZUAL"
Am aflat totusi ca e o idee buna sa profit cat mai pot de ora de sport care e intre orele de maate ca ma linistetste. Ia ghici! o sa invat sa sstau in maini. Pardon. o sa reinvat. Daca ma straduiesc reusesc si acu da nu cu Damian:| mi'e mai sigur sa stiu ca ma tine aeru' decat Damian... are asa o aliura omu asta... mie dor de Secheli* da stiu ca nu se scrie asa.. se scrie Sze....si nu mai stiu cum.. mai bine ca mine decat sa ii pocesc numele*
Deci sa ne rugam de aici inainte sa nu fim parte din norma de 3 si 4 a lu' Purchi, ca eu mi'am luat'o de 2 ori si numi place... E ca o injectie in partea dorsala cand iti ramane acu infipt ca ti'ai incordat curu.
Acum ceva mai inteligent!!! NU! NU O SA VORBESC DESPRE"ROBOTZI" CI NIGAHIGA!!! Se presupune ca e nr1 cel mai subscriberit de pe youtube dar voi romanii de rand nu stiti asta:|
Maaa rog ce stiti voi.. Uite o mostra de nigahiga sa gustati si voi din adevaratul umor.. Aia care stiti engleza desigur...~

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
 

Designed by: Compartidísimo | Brought to you by Blogger Template Place & Blogger Tutorial
Scrapping elements: Deliciouscraps©