Persoane interesate

joi, 10 martie 2011

Imi cam place sa postez in ora de info:"D

daaa deci uite ca atat de lene imi e sa postez acasa ca o fac in ora de info* boiiilooor nu va ganditi la prostii!!*
Ma gandesc... cum e posibil de am ajuns sa joc x si 0 in ora de mate:| nu e in firea naturii i mean.... a fost ciuuudatOwOma bate un gand.. poate.. doar poate.. ca profu' de mate a imbatranit!!!!<3 vaai ce vis frumos!!!
alta idee.. a merge sau a nu merge la ora de mate? asta'i intrebarea... unii vor sa ma corupa sa nu vin.. hm... eu fata cuminte sa chiuleesc?* angelic aura*
o sa ii asculte pe cei de la olimpiaaada<3*cred*speeeeeer* angels angels*
urmeaza ora de sport.. VREAU SA STAU IN CAP!!!
Elena se face dactilografa
eu vreau sa invat stenografie.. SILVIA, CITESTE!
this was a random post so please excuse my rudeness^^

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
 

Designed by: Compartidísimo | Brought to you by Blogger Template Place & Blogger Tutorial
Scrapping elements: Deliciouscraps©