Persoane interesate

duminică, 20 martie 2011

Va pierdeti viata in fata netului

*Pupeul meu ed acu o luna*
Copiilor.. luati aminte! Netul nu inseamna realitate!e un.. cum spune profa de engleza fake friend!
Nu sunt nebuni cei care fac toti fluturasii aia cu"cat de periculos e".Stiu, a fost un eveniment si la noi in liceu despre asta anu' trecut si ce'i drept am ras pentru ca scria acolo ceva de genul" stabiliti impreuna cu partintii paginile pe care le puteti vizita"sau" la ce ore puteti intra pe net".Ceva de genul asta scria.. OOO DA! o sa ma duc acu' la mamica* care apropo nu e aci* sa o intreb ce siteuri pot sa vizitez. Eventual o intreb"mamiii:3 pot sa ma uit la fanservice?? aaa si pot sa citesc yaoi mai mami?:3"
pfff n'ai sa vezi asa ceva.
Dar, eu zic de sarmanii copii care uita de viata si cred ca prietenii de pe net is adevarati si singurii. Si ca ii poti cunoaste cu adevarat asa. * pardon de repetitie*
sa va dau un exemplu practic: un prieten de pe net nu o sa vina niciodata la spital la tine cand tu ai hemioragie* bat in lemn* alea alea , el stand la stiu eu min 300 km departare sau mai stiu eu ce tara de la celalalt capat al lumii.
My point is: nu tre sa va bazati ca pe Dumnezeu pe oamenii astia.. mai ales daca nu aveti viata sociala reala.
Nu ma intelegeti gersit, si eu am prieteni din astia dar, daca nu ne vorbim o saptamana nu inseamna sfarsitul lumii.Acelasi lucru se aplica si pentru certuri.
Deci, copii deschideti geamu' si luati o gura de aer, sunati'va cel mai bun prieten si mergeti sa bateti strazile! Asta'i viata oamenilooor!!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
 

Designed by: Compartidísimo | Brought to you by Blogger Template Place & Blogger Tutorial
Scrapping elements: Deliciouscraps©